20:26


Det är verkligen underbart att promenera! Man hinner tänka på så mycket och tankarna är på något vis så mycket klarare. Inte alls lika tungt som när man sitter hemma och funderar.
Något som jag har funderat mycket på de senaste dagarna är alla dieter som finns, GI, cambridge, LCHF osv. jag orkar inte ens rabbla dem alla.
Det finns många i mitt umgänge som prövat många av dem och en del som utfört magoperationer. Det senaste är en tablett som gör att man bajsar ut fett. Magont lär man få av dem och dessutom har jag hört från säkra källor att man kan börja må psykiskt dåligt av dem. Jag frågar mig, är det värt det?

Jag har hur som helst kommit fram till vilken som passar mig allra bäst, EÄOM. Tror att den kommer att göra så att de här extra kilona som har krupit sig på mig kommer att försvinna. Att det är den som dessutom kommer att göra så att jag mår lite extra bra.
För er, som precis som jag, är helt vilse i diet-djungeln kan jag berätta att EÄOM står för Erika Äter Och Motionerar :D


Hade tänkt lägga in lite bilder från min promenad men datorn ville inte samarbeta med mig ikväll så dem visar jag en annan dag :)

Det snöar ute :D
Det är sånt som gör mig lite extra glad!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anders

Hej gumman.

Skönt att du är tillbaka. Har varit orolig.

Kram

2010-11-23 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0