19:33


Det blev till att möblera om lite för att få det som jag ville ha det. Vet inte om jag är riktigt nöjd, men det får stå så här just nu i alla fall.
Är sugen på att spontanresa någonstans. Bara pysa iväg för en helg. Men det blir inte nu i alla fall. Kanske sen i vinter. Får se :)

Jag vill göra något, men vet inte vad. Funderar på att ta mig en lång dusch och sedan bädda ner mig i soffan med någon bra film. Eller se alla de där serieavsnitten som jag har missat nu under min bortavistelse. Något åt det hållet blir det nog.

Fortfarande ont på handen, jag undrar hur länge det ska vara så? Kanske borde jag ringa och höra efter. Hmm. . . Går det inte över snart måste jag nog göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0