14:34


Alltså, jag har verkligen inget emot snö och kyla. Jag älskar vintern och allt som hör till.
Men idag så hade jag tänkt bära ut en massa saker till förrådet. Hoppade över det imorse eftersom termometern stod på -11,9. Jag tänkte att det kanske skulle bli lite varmare sen idag.
Och ja, det är "bara" -10,0 nu men då har det börjat toksnöa. Inte speciellt lockande att bära saker men jag måste bort med dem och ger sig inte vädret snart så får jag helt enkelt acceptera det :)

Wee :) jag har fått massa vacker frost på mitt sovrumsfönster. Det är så vackert och jag njuter av att titta ut genom det :D

Har varit till stan en sväng och fixat lite småärenden. Skönt att ha det bortgjort, jag har dragit på det alldeles för länge. Men nu slipper jag oroa mig för det.


Ne, ska ta och sortera lite mer och sen blir det ut i vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0