13:27


Åh vad jag älskar snö ! <3
Julkänslan spritter i kroppen och det är en fråga om dagar innan jag tar fram julgardiner och ljusstakar. Visst får man sätta fram det lite tidigare nu när vi för en gångs skull har snö mer än dagen före jul?
På tal om julkänsla var det länge sedan jag kände den så starkt som i år och det är jag superglad för! Så härligt!

Har varit iväg på ett möte på morgonen och hann även med att dricka en kopp kaffe hos en god vän före.
Jag har fortfarande inte vant mig vid tanken på att vara uppe tidigt på morgnarna och ha massa timmar till godo. Det känns jättekonstigt att redan nu hunnit med en massa. Men så skönt!

Sonen är ute i pulkbacken och jag funderar på om möbleringen ska bli av nu. Har som inget bättre för mig så kanske lika bra att passa på när tiden och orken finnes?!

Något skall i alla fall göras :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0