13:17


Uppe med tuppen imorse. Helt av mig själv :) Så vill jag att alla morgnar ska se ut. Underbart skönt att slippa vakna till väckarklockans läte :)

Var iväg och fixade lite småärenden tidigt och har haft besök av grannen en liten stund :) Druckit lite kaffe och skvallrat lite. Trevligt :)

Snart kommer min prins hem :D
Han borde dyka upp när som helst och jag längtar så sjukt mycket tills han är här! Kommer att bli full rulle och äntligen någon som stökar till lite här hemma :)

Funderar på möbleringar, får se vad det blir. Men har en stark lust av att göra om här hemma. Vart nu den kom ifrån, det vet jag inte. Men förnyelse kan ju bara vara trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0