10:31



. . . och snön bara fortsätter att vräka ner :D Börjar likna förra årets snöperiod och jag klagar inte! Tar gärna massor mer med snö!
Dock så gillar jag inte att det blåser för det gör att de här - 13 känns ruskigt kalla. Men det avtar någon gång det med och fram till dess får man klä sig lite extra mycket.

Ska passa på att åka upp till staden och fixa lite småsaker nu medans sonen är i skolan. Slipper han följa med på det sen.

Hittade något som jag skrev för två månader sen. Får se om jag ska fortsätta skriva på det, kändes väldigt bra gjort av mig och jag vill verkligen ha något skrivprojekt känner jag. Kanske blir något bra av det hela i slutändan.

Idag är jag inte så stabil. Humöret har farit upp och ner hela morgonen. Det tar väldigt mycket av mina krafter när jag mår så här. Jag hoppas bara på att det ska lugna ner sig.

Gammelkatten är helt knäpp, hela morgonen har han stått och jamat vid balkongdörren och trots att jag kastade ut han i snön för att visa på att det är vinter nu fortsätter han att stå där. Knaskatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0