09:53


Sovit hemma inatt igen. Åkte hem och tog mig en tvättdag igårkväll.  Det var verkligen behövligt, men nu finns det ingen tvätt och allt doftar underbart här hemma. Jag tycker om nytvättat.

Ska strax hoppa mig in i duschen och sedan fixa mig iordning. Har lite saker jag måste fixa med innan jag åker tillbaka. Inga stora saker, men de tar sin lilla tid och bättre att jag är ute i god tid än att jag ska bli stressad och att hela dagen ska kännas fel.

Jag skulle vilja skriva in att jag åker hem för gott snart. Men jag vet inte, en stor del av mig vill bara åka hem och stanna här. Samtidigt så känns det som om jag skulle kasta bort all tid om jag gjorde det nu. Får se hur det blir.

Saknar mitt hjärta. Det är helt sjukt vad jag saknar han.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0