21:43




Idag har jag inte riktigt varit så produktiv som jag hade planerat igårkväll. Men det är väl sällan som det blir riktigt så som man hade tänkt heller.
Fick besök mitt på dagen och min städning  blev aningens fördröjd. Men det gör inget, jag hann gott och väl med det jag hade tänkt innan klockan blivit allt för sent.
Sonen har haft besök hela dagen och besöket har stannat för natten. Han blir så glad när han får ha sovkompis.


Imorgon har jag bokat in hela dagen. Jag lär väl somna före sonen imorgonkväll om den här utvecklingen håller i sig. Jag sitter redo och klar för sängen och längtar bara efter att få lägga huvudet på kudden. Känns oförskämt tidigt, men väldigt skönt att ännu en kväll få känna trötthet. Jag håller krampaktigt tag om tummarna och hoppas att det här ska hålla i sig ! En hel vecka snart med bra sömn och helt utan medicinhjälp!! Weeey! :)



Ne, jag känner mig lite halvslö och hängig. Måste skriva om vart annat ord för det blir felstavat och det är bara ansträngande. Nu faller huvudet på kudden.








Sonens konstverk
från helgen :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0