14:42



Blev uppsliten ur sängen av grannen på förmiddagen som tyckte att jag skulle klä på mig och komma ut medans solen var framme. Kroppen skrek egentligen nej, men klädde på mig och var ute. Skönt med lite sol men mina leder skriker nu. Och eftersom solen nu har försvunnit igen och det ser ut som om det är snöfall på gång så var det lika bra att he sig ut lite.


Sitter med min kaffekopp och önskar jag hade energi till tusen. Får se om jag orkar sätta igång med något projekt lite senare. Nu ska jag mest njuta av kaffet.


Ikväll ska jag och sonen se på "sesitvisestisvalen" som han tycker det heter :P Det blir nog trevligt. Om vi orkar hålla oss vakna det  vill säga.



Jag längtar till nästa helg då vi ska åka bort. Det ska bli skönt. Ser verkligen framemot det! Mycket som jag ser framemot till veckan. Är ju Magnus Betnér också! :D Det kommer att bli superkul!


Funderar på att se lite av serien som jag trixade mig hem inatt. Me love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0