08:57



Igår var det inte mycket till uppdateringar :P
Satt ute i stort sett hela dagen. Det var lite molnigt och blåsigt utemellan men i det stora hela var det riktigt härligt.
Idag ser det ut att bli bättre än igår och jag tänkte att jag skulle skriva medans jag kom ihåg det och innan jag går ut och sätter mig.
Ska iväg sen idag på möte och sedan grillkväll med sonens klass. Det ska bli trevligt och eftersom det är riktigt kanonväder så kommer det ju att bli superskönt.

Har hunnit med att skruva upp lite i hallen nu på morgonen och ska strax ställa mig och stryka lite tyg så jag får upp det också :)
Händer lite varje dag men när det är soligt och fint, då vill man inte spendera för mycket tid inomhus. Så lika bra att göra före man går ut, för har man gått utanför dörren, då vill man inte gå in igen :P


Ne, nu ska jag stryka lite tyg och sätta upp det.


Sol i sinne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0