21:09



Jag hade verkligen planerat att stiga upp tidigt idag, men det gick sig inte alls som jag hade tänkt. Vaknade strax före tolv av att jag hörde prat utanför fönstret. Sovde i nästan tolv timmar :o
Helt galet, men jag antar att värmen tar ut sin rätt på en.

Satte mig här ute med några av grannarna och fördrev lite tid, sedan in för att fixa med middag. Har nu ikväll varit ute med grannkarln och gått en långpromenad. Riktigt härligt på kvällen när det inte är så där jättevarmt ute. Mycket härligt sträcka vi hittade att gå, den kommer jag absolut att gå många fler gånger.

Nu är jag duschad och slappar i soffan. Ska försöka somna i vettig tid ikväll, det skulle vara skönt och jag känner att jag är riktigt trött. Känns lite konstigt då jag sovde så mycket natten till idag.

Ett skitjobbigt samtal med sonen idag också. Jag blir så fruktansvärt arg. Ja, inte på han då. Men på andra människor här runt om i världen som inte verkar förstå vad det är man menar.
Hur svårt är det att förstå,
jag vill inte ha dig i mitt liv
min son är mitt liv
alltså har du inget i hans att göra.
Och att dessutom skylla allt på mig till honom. Du är ute på mycket hal is!! Jag har hållit honom undan allt men nu blir jag tvungen till att förklara, han skulle aldrig ha behövt bli indrag i allt. Crap på dig!!

Ne, innan jag blir för uppjagad ska jag lägga mig ner och slappa lite till innan det är dags att sova.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

KuL :D

Allt bra då?

2010-07-08 @ 21:55:12
URL: http://conler.se
Postat av: Anonym

Du får sova då ;)

Jorå helt ok :D

2010-07-08 @ 22:13:46
URL: http://conler.se
Postat av: Anonym

Ucha, somn mig då!

2010-07-09 @ 00:33:37
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0