13:55



Idag håller jag på med småpyssel här hemma och försöker påminna mig själv om hur mycket jag faktiskt trivs här, att allt kommer att lösa sig och att ingens liv är utan hinder. Jag får helt enkelt acceptera att det finns hinder i mitt liv som jag måste ta mig förbi. Jag ska klara det.


Sonen har kompis och dom fnittrar värre än någonsin. Tror det blev lite för lite sömn inatt och dom känner nog av det. Men så länge dom är vänner och har roligt så är det så mysigt att lyssna på :)


Positivitet!


Stunder att minnas ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Idun

Jag är så stolt över dig!

2010-12-29 @ 14:27:14
Postat av: Anders

Gott Nytt År.

Kram

2011-01-01 @ 14:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0