15:05



Vet inte vad det är som fattas mig, jag har massor jag vill skriva om och berätta. Samtidigt så tar det emot i massor, kan sitta och stirra in i skärmen och på den tomma sidan utan att något som helst kommer ur mig.
Nåväl, tänkte försöka få ur mig några ord i alla fall och se på tusan att lite kommer ur mig.


Det händer mycket just nu överallt och det känns som om detta kan komma att bli en ganska knepig höst trots allt.


Avsky, fullständig avsky mot mig själv.
Ändra tankar.
Positiva tankar.
Kämpa, rabbla dem tills de sitter.


Promenad kanske?

 

Och till den som undrar, mina smultron som jag planterade trivs hur bra som helst på min balkong, de växer sig bara större och jag hoppas att de kommer att få bär nästa år! :)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0