Natten spökar med mig

Som vanligt ligger jag sömnlös. Känner mig inte det minsta sugen på att ens försöka sova. Jag vet ju att tankarna blir värre när jag lägger mig ner och verkligen försöker sova och med tanke på hur mycket som redan snurrar i huvudet på mig så blir nog inte det här heller någon bra natt.
Måste upp tidigt imorgon, ska ta prover direkt på morgonen. Det blir en tuff dag. Får se hur mycket av allt jag hade tänkt som jag orkar med. Antagligen inte allt i alla fall.

Nåja, ska stänga av datorn nu och krypa ner med katterna som lagt sig till ro bredvid mig. Vem vet, under har skett förut och kanske John Blund känner för att passera hos mig inatt.

Jag vet, jag borde. Men det tar emot.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du kunde somna tillslut.

Har också haft en rad sömnlösa nätter.

Och sömnlösa men trötta dagar.



Är det litiumhalt du ska kolla?

Skönt att du verkar ha en läkare som

bryr sig.



Kramar Jenny

2009-10-15 @ 00:57:04
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0