Måndag

Sitter hemma hos Tessan och Roger just nu och tar det rätt lugnt. Kikar runt lite och gör allt för att hålla mig vaken. Det blev inte ens en minuts sömn denna natt. Det börjar kännas ganska ordentligt men jag klarar det rätt bra, är inte så värst bökigt. Gäller bara att inte slappna av alldeles för mycket.

Har varit bortrest i helgen och verkligen haft en riktigt härlig helg. Träffat många nya människor som var riktigt trevliga och sen fick jag ju umgås med min stjärna också! Hon lyfter mitt sinne på ett sätt som ingen annan hittills har lyckats med! Jag är så glad för att vi kan träffas de gånger som vi gör, trots att det inte alltid blir så ofta så är de gångerna så betydligt mer värdefulla!

Idag kom ju min älskade son hem! Har varit och hämtat honom från skolan för ett tag sedan och han är bara så underbar!! Ska bli skönt att ha honom hemma en vecka nu! Jag hoppas  bara att det kommer lite mer snö, det skulle vara riktigt skönt! Då kan man vara ute och busa lite också, det längtar jag verkligen efter!!

Det blir middag här, vi ska grilla till barnens förtjusning :D Och ja, är nog någon vuxen som tycker att det är gott med korv ;P

Nästa vecka, jag börjar faktiskt känna nervositeten om jag ska vara ärlig. Jag hoppas så mycket att det ska gå bra och att det ska vara så där trevligt som jag verkligen vill!

Jag fick blombud förra veckan, det gjorde mig glad, otroligt glad! Det har jag aldrig fått förr, det var något helt nytt för mig och jag blev rörd till tårar!!

 

 

Nu ska vi alldeles strax börja röra på oss, fast jag skulle helst vilja somna sovandes precis här!

Kommentarer
Postat av: Vin

Du måste börja blogga mera ju...

2009-11-10 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0