02:46



Och precis när man trodde att man skulle få vara ifred och ha lite lugn och ro så får man ett sms. Jag förstår inte ens hur denne person har fått tag på mitt telefon nummer?!
Jag blir upprörd, jag blir fundersam, jag blir arg.
Så många gånger som jag har förklarat att jag vill bli lämnad ifred. Att jag inte vill ha något att göra med denne!! Hur jävla svårt ska det vara att förstå det jag säger?! I så många års tid. Jag blir så jävla less.
Be om hjälp? är du dum i huvudet? Eller vänta nu lite, du är ju totalt jävla störd!!!

En sista gång:

LÄMNA MIG IFRED!!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!

Får du inte vara i fred? Anmäl personen. Det kanske hjälper.

2009-11-24 @ 20:47:58
Postat av: Jenny

Hmm...låter inte kul alls. Men härligt att du verkar må ganska okej för övrigt. För det hoppas jag du fortfarande gör?! Här rasar livet ännu en gång. och det känns alltid så mycket värre när man börjat hoppas och tro att kanske, kanske vänder det nu. Kanske får jag börja må bra...



Många kramar/ Jenny

2009-11-26 @ 02:32:04
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0