09:52



Igår blev det film. På två olika håll innan kroppen sa ifrån och tyckte att det var dags att sova. En trevlig kväll sannerligen.
Jag blir så glad av att träffa en del människor och de tog bort huvudvärken som fanns av andra anledningar. Det var så skönt.

Sovit som en klubbad har jag gjort. Det är verkligen så underskattat att få sova i sin egen säng!!

Telefonen ringde ovanligt mycket igår och jag hann knappt med själv. Får se till att ringa upp en del under dagen. I den mån jag hinner.

En del ord tar så djupt, en del beteenden smärtar så otroligt. Jag är ledsen, jag är sårad. Det är inte svårare än så och jag vet inte hur jag ska kunna förlåta. Det kommer att ta tid.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0