22:27


Viss möblering blev av och viss inte. Men, den som stressar riskerar bara att få ont i hjärtat :P

Har haft myskväll tillsammans med sonen, vi började se lite av MTV music awards. Detta spektakel inleddes av Shakira med waka waka. Sonen är så sjukt imponerad av denna kvinna och satt som klistrad under hela hennes uppträdande. Sen skulle han självfallet visa på att han minsann kan hela waka waka dansen :)

Han har precis somnat in mitt hjärta och imorgon får vi se vad dagen bjuder på.

Vissa delar av mig kommer tillbaka. Delar som jag inte märkt av på flera år. Jag kan knappt minnas när jag var så här känslosam sist. Det är skönt, jag är på väg.
Dom ringde idag för att höra hur det gick för mig, det glädjer mig, man faller inte bort i glömskan på två sekunder. Det finns verkligen de som är rätta på sin arbetsplats. Lite jobbigt däremot att ha fått så fin kontakt med en del människor som troligtvis faller i mitten på nästa vecka. Jag kommer att sakna skämten och skratten.

Jag börjar trötthets svamla och funderar på att kura en stund i soffan innan jag bäddar ner mig i sängen.

För er som inte riktigt har koll på waka waka :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0