14:00


Hemma :D
Det är helt obeskrivbart härligt att vara hemma igen och bara få rå om sig själv en hel del. Jag saknar en del människor, men jag har telefon nummer till dem så att vi kan hålla kontakten :) Men i övrigt, att ha friheten som man har i sitt hem är så underbart! Jag har njutit för fullt och är så glad över att kunna göra saker som jag vill, när jag vill :)

Imorgon kommer mitt hjärta hem ! ! Jag saknar han så det gör ont i mig och kommer att krama sönder honom imorgon ! ! !

Så skönt att få komma hem. Att få göra allt när man själv känner att det passar. Att få duscha i sin egen dusch. Att få sova i sin egen säng.
Det är de där små sakerna som är de speciella.

Allt ordnar upp sig och jag kan inte annat säga än att människorna runt om mig är världens bästa människor!  Idag är jag glad och tacksam för allt som jag har.


Kommentarer
Postat av: Tanten

Välkommen hem gumman...

2010-11-10 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0