12:13


En lugn stund på en annars så fullspäckad dag. Har hunnit vara iväg och lämna prover nu på morgonen samt träffat Lena för ett snabbt samtal. Intressant är det enda jag har att säga.

Snart ska jag gå iväg för att hämta sonen på skolan och vi ska sedan iväg till vårdcentralen, måste kolla hans öron efter alla öroninflammationer som han har haft i höst. Jag hoppas verkligen att det inte ska vara något bestående som har drabbat honom. Håller alla mina tummar för att han snart har sin hörsel tillbaka!

Känner mig väldigt positiv idag och vet inte riktigt vad jag ska göra med all min energi. Kanske blir det att byta gardiner idag. Vi får se :)

Mitt fina ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0