10:58




Goder morgon!

Inatt har jag sovit, det vill jag lova. Vaknade av ett sms strax före nio, så skönt att sova ut. Det som förundrar mig mest är hur jag inte har vaknat av hur dom har levt om här. De är ju inte smidigast i stan direkt och bankar och har sig. Men skönt var det att sova i alla fall!

Idag ska jag förflytta mig in till staden och gå där och kika en del. Det ska bli trevligt och skönt att komma bort från lukten här hemma. Det var ett tag sen jag bara gick runt och kikade på staden också så jag ser framemot det. En mycket bra övning för mig själv.

Börjar vara dags att äta lunch, magen säger till och nu for farbröderna som är här och gör om så då får jag då äta ifred i alla fall. Dom är inte alltid uppskattade hos mig. Men dom visar faktiskt en hel del respekt så det är bra.


Denna gången står jag på mig, jag kommer inte att ge vika. Jag har inte gjort något fel. Och jag har betydligt bättre fotfäste med mig själv denna gång som gör att det kanske ger mig en liten knuff och jag vinglar till, men ramlar, det gör jag inte.

Nu, mat!


Kommentarer
Postat av: Martina

de har du faktist rätt i.. man kanske ska göra d under en tid då man vet man inte har massa studenter o grejer o gå på

2010-05-26 @ 11:35:38
URL: http://martina86.blogg.se/
Postat av: JojjoDesign

Hej! Missa inte design utlottningen hos mig, lottar ut 5 exklusiva designer ;) <3



http://jojjodesign.blogg.se

2010-05-26 @ 11:54:49
URL: http://jojjodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0