11:05




Jag har inte sovit så bra alls inatt, nästan ingenting för att vara helt ärlig. Känner mig helt slut men samtidigt så snurrar alla möjliga sorters tankar runt. Känns inte som om jag har slappnat av fortfarande från igår. Inatt ska jag sova. Det vill jag lova.
Blev väckt av dörrklockan också, det var kanske lite väl tidigt enligt mig men . . . 


Idag så blir det lite vila från solen, min kropp pallar nog inte med så mycket mer sol just nu. Eller, vissa delar får väl sin beskärda del. Men ska inte ligga ute hela dagen i alla fall. Har stökat bort lite nu på morgonen och funderar på att städa lite och få det lite helgfint här hemma. Det skulle vara skönt. Får se hur långt energin räcker.


Kom fram till en sak inatt, helt plötsligt föll det lite på plats. Det är inte klockan, ingenstans. Det är bara så enkelt att det är de enda jag känt mig riktigt trygg hos och därför kunnat slappna av på det sättet. Det är inte klockan . . .


Sonen har fortfarande världens hosta och har pratat med en sköterska på morgonen. Får se vad vi ska göra åt det.  Jag tycker så synd om honom. Aldrig får han sova en natt utan världens hostattacker. Men kanske är vi det på spåren i alla fall.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0