Dagens Låt



Det är nästan så att jag redan är less på att bära, plocka, ordna, torka, dammsuga osv. Men det tar sig.
Blir en del inlägg nu men jag måste ta en paus någonstans och bloggen blir alldeles lagom :)

Min lycka är fullgjord, jag har hittat en säng idag :D !!!
Jag har letat och letat och nu för en liten stund sedan så blev det äntligen klart :D
På söndag så kommer den hit, eller jag och svåger hämtar den! :D
Snälla svåger som hjälper :)





Jag vet, men man blir bara på så bra humör av denna. Eller jag blir det i alla fall :D

Nu, fortsätta :D


Kommentarer
Postat av: Sossu

Sv: De låter toppen. :) Älskar mojjes låt!! :D

2010-05-28 @ 14:01:53
URL: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0