23:25



Nu är jag less för idag och mina muskler säger desamma. Det värker i hela min kropp och jag skulle antagligen inte ha burit de där sista sakerna. Men, nu är det gjort i alla fall och det är en mindre sak som jag behöver göra imorgon. Har fortfarande kvar en hel del saker att pyssla med och fixa till men, det tar sig, sakta men säkert.
En kväll som denna önskar jag dock att jag hade en partner som kunde ha hjälpt till lite, så mycket smidigare allt skulle ha gått då. Och säkerligen hade man hunnit med dubbelt så mycket. Men, jag klarar mig bra och får hjälp av vänliga själar i min omgivning hela tiden. Det är så uppskattat !!

Imorgon, åh vad skönt det ska bli! Ingen målare som kommer och ringer på dörren ett tiotal gånger där vid sjutiden. Jag får sova och tro mig, jag ska sova. Ända tills jag vaknar. Förhoppningsvis :P


Jag hade en stund tidigare i afton när allt bara kändes så underbart. Eller, mer bara harmoniskt. Det varade en halvtimme ungefär och det kändes så skönt. Sen har det sakta gått utför. Det är väl inte bottenläge men, jag vet inte. . .
Ofta så undrar jag hur mitt liv skulle se ut om allt hade varit annorlunda. om jag inte varit med om det jag har varit och om oturen inte hade varit framme stup i kvarten.


Nu, dusch!

Why, oh why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0