22:37




Idag har vi varit ute, det vill jag lova.
Det har varit helt galet varmt och solen har verkligen tagit på. Man känner sig helt slut i huvudet och jag vill bara lägga mig ner och blunda.
Jag har haft en riktigt trevlig dag med grannarna och det är så trevligt att det har kommit lite nytt folk till området som också vill umgås :)






Det finns verkligen aktiviteter att välja på :) Så skönt att barnen
på området kommer så pass bra överens som dom gör :)



Imorgon såg det ut som om det skulle bli lite svalare ute och det längtar jag nästan efter. Skulle vara skönt med en liten paus från värmen. Känns nästan hemskt att be om det redan, men, jag kan inte rå för det. Värmen och jag går inte alltid hand i hand. Jag har gärna den där mellanvärmen :P Om det nu finns någon sådan.


Har funderat en hel del på om jag ska klippa av mig lite hår. Är tjockt och enbart en plåga om somrarna. Vi får se hur det blir men jag blir bara mer och mer sugen på det. Det växar ju som lix ut igen. Tar ju inte allt för lång tid. Nåja, vi får se. Skulle vara kul att prova på det igen. Börjar vara en hel del år sedan sist.


Ska strax bädda ner mig och göra mitt yttersta för att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0