22:37



GÄÄÄSSSP!!

Jag är så trött, sitter och gäspar hela tiden men tänkte ändå skriva något litet.

For ut och åkte inlines, åkte till pappa. Det är längesedan jag var dit och det var så fridfullt att sitta där. Hade klippt loss lite från mitt hår som jag lämnade till honom.




Kolla vad läckert att
man ser hur träden
speglar sig på hans
sten :)














Det är bara så vackert!!! <3






Jag lite skönt röd
i ansiktet efter
åkturen :)


















Kom ju faktiskt ihåg att fotografera naglarna också :)

Riktigt skönt var det ute ikväll också, blåsten som har härjat hela dagen hade lugnat ner sig så jag njöt för fullt av åkturen.
Sedan när jag kom hem så satte jag mig på balkongen och Lucky hoppade upp och mös med mig. Vi satt där i över en halvtimme och bara var i solen.



Nu efter duschen så börjar ögonen hänga och jag känner verkligen hur jag längtar efter att lägga mig på kudden. Imorgon har jag en fullspäckad dag och behöver verkligen sova.


Blev mycket bilder idag :P så kan det gå när jag får upp ilet att fotografera lite :)


Nu, sova.



Kommentarer
Postat av: Sossu

Sv: Man tackar så mycket! :) Ja fota sniglar hehe. Men det finns även mycket annat som är roligt att fota också. ;D

2010-05-27 @ 22:52:09
URL: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0