22:11



Nu har jag äntligen tagit min dusch för kvällen och börjar slappna av lite.
Ligger nu i soffan och väntar på att mina naglar ska torka och sedan ska jag lägga mig för att sova. Imorgon har jag tänkt försöka få det färdigt här hemma så att jag verkligen kan börja slappna av.

Sonen blev jätteglad för sitt rum och sängen var helt perfekt tyckte han. Så nu återstår det bara några små detaljer och sedan är hans rum färdigt.
Hoppas att jag hinner göra lite i hallen imorgon också. Dock har jag inte riktigt bestämt mig för hur allt ska vara men det löser sig säkerligen när man sätter igång med det.


Nåja, ska bara mysa lite med mig själv och katterna nu en stund innan jag kryper ner under täcket.


Må väl!


Kommentarer
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

ställ gärna en fråga till mig i min blogg om precis vad som helst.

kan vara allt från personliga frågor , min kamera eller vad jag håller på med i mitt liv.

ha en skönt dag

kram

2010-05-31 @ 14:38:20
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0