21:45



Oj oj oj, jag har varit så duktig idag och gjort så mycket. Eller hur var det där nu?
Jag har sovit, vilat och sett film. Inte haft någon som helst ork i kroppen utan mest bara känt mig konstig. Som om det är någon sjuka på gång men samtidigt inte. Väldigt konstigt.

Så, det blir desto mer att göra en annan dag. Men jag känner ingen större panik, bättre det blir bra gjort än att jag ska stressa igenom det på en kväll.


Nu ska jag bara se lite mer på tv och sedan ska jag bädda ner mig för att sova. Det ska bli så skönt. Känner mig riktigt trött och en hel natta sömn vore inte fel att ha i bagaget.

Jag hoppas på lite bättre väder imorgon, inte det här gråa och tråkiga hela dagen.
Väntar på post också, den borde vara på ingående.

Svammel i huvudet, sömnmedicinen gör det den ska och jag borde göra min del av avtalet och stänga ner allt sådant här.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0