20:20




Såja, då var man äntligen klar med städningen. Har lite tvätt kvar att vika men den tror jag att jag tar imorgon. Jag känner att det får vara nog för idag. Har tagit det väldigt lugnt och därför har det nog tagit den tid som det har tagit också. Ingen stress.


Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra. Får se vad det blir att hitta på. Känner mig lite vemodig inför dagen och jag måste nog ut med lite energi. Kanske träning. Ja vi får se vad det blir helt enkelt. Kanske bara ligga ner och se film hela dagen och ladda inför helgen.
Skulle ha haft bakat lite också. Det blir nog det imorgon då.


Imorgon fyller mitt hjärta 7 år. Det är första gången sedan han föddes som jag inte kommer att vara med på hans födelsedag. Det känns. Jag lovar.
Jag har vartenda år bjudit in när han har varit hos mig och jag tycker faktiskt att de orden kunde ha kommit. Men ja, det finns ju inte så mycket jag kan göra åt saken.
Jag längtar tills på lördag när han kommer hem i alla fall. Det kommer att bli så bra! :)


Lite tom, eller ganska mycket. Det känns som att det får räcka nu för ett tag. Jag vet ärligt inte om jag klarar av så mycket mer.

Kan inte tänka så hårt, jag är så less på att gråta och så fort jag tänker en endaste tanke så rinner det ur ögonen. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0