16:48



Det tar sig, mer och mer saker hamnar i förådet och det känns riktigt bra! Även om jag börjar vara lite less att bära. Men det går, är nog inte så mycket mer som ska ut dit och snart kan jag göra som jag vill i min stora klädkammare. Och det i sin tur betyder att jag kan göra som jag vill i min lilla klädkammare :D

Något gnager mig hela tiden. Jag vet inte. Känns obehagligt. Funderar på att fara ut på en tur sen och ta lite bilder. Kanske hälsa på pappa, det var länge sedan.


Nu ska jag i alla fall äta middag :D

Fridens!!



Kommentarer
Postat av: ethel

Jag hoppas det som gnager dig försvann!



SV: naw tack! :)

2010-05-28 @ 00:37:24
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0