16:40




Hittade ett kanongott recept :D
En pastasås med räkor, jag gjorde om den lite men det blev hur bra som helst och passade mig och sonen alldeles utmärkt, han var lite tveksam men det gick bra :) Nästa gång måste jag nog hoppa över löken, var den som gjorde honom mest avaktande :P


Älskar första gången man smörjer in sig med solkräm, då känner man verkligen att sommaren är på intågande! :D den lukten förknippas enbart med sommar, bad och sand :D Jag längtar så mycket tills man kan börja bada och fara iväg till vatten!!!
Sitter nu ute på min balkong, en granne sa igår att det känns nästan som att vara på en camping att bo här, alla träffas ute och tar med sig. Välkommen till vår camping :P vi behöver inte resa långt i sommar.

Nu i afton känner jag mig på bättre humör än tidigare idag. Konstigt att jag ska behöva så många timmar för att vakna till liv. Nåja, huvudsaken är ju att jag inte är en satkärring hela dagen lång.


Ne, nu ska jag dricka mig en kopp kaffe och se om ryggen vill bli lite brun istället för att den blir tokröd den med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0