14:55



Premiär sitter ute på balkongen med datorn och jag lovar att det inte lär bli sista gången som den får följa med mig ut. Gud så härligt!!
Mycket, mycket skönare än att sitta inne i lägenheten som totalt är syrebefriad just nu. Värmen tränger sig verkligen in hos mig och gör det så kvavt.


Jag har legat halva dagen idag, så mycket värk i mina leder. Helt sjukt alltså! Men, jag antar att jag får skylla mig själv som satte ute igår. Men, det var varmt och skönt med lite blåst, inte alls mycket och med de förhållandena fick jag värk. Hur ska jag då klara av sommaren?
Hoppas att det ska gå över, att det bara är något tillfälligt.

Idag har sonen varit hemma från skolan. Han har en så jobbig hosta och hostar sig genom nätterna. Idag har det börjat släppa och han hostar slem. Så det kanske blir bättre inatt så han kan fara imorgon. Han har så lätt att fastna i hostan. Stackarn.


Ne, nu ska jag tillaga någon ny maträtt och hoppas på att det ska passa sonens smaklökar lika bra som det säkerligen kommer att göra med mina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0