14:09



Det tar sig :D
Jag har precis monterat ihop sonens säng färdigt och fått den på plats :) alldeles lagomt till innan han kommer, borde dyka upp när som helst. Det är kvar lite småfix i hans rum men det är inte mycket kvar nu.
Sen blir det att ta hallen och trappen. Har låtit det vara för att få färdigt hans rum så mycket som möjligt.


Inatt har jag sovit, mellan gångerna som jag har vaknat av värk i kroppen. Det blir nog att ringa till vårdcentralen imorgon och höra vad de säger. Känns som att jag inte kan fortsätta att ha det så här hur länge till som helst.
Hoppas det går att lösa fort bara.


Inte så bra väder idag så vem vet, jag kanske hinner mycket här inne. Bara vetskapen om att sonen är på väg hem ger mig energi. Så fantastiskt!
Jag hoppas verkligen att han ska bli nöjd med sitt rum men det tror jag nog att han blir. Även fast det inte blev rosa tapeter :P

Ne, nu ska jag fortsätta stöka på.


Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0