13:11




Kalas :)
Sonen trippar runt och inväntar sitt främmande. Jag hoppas att hans dag ska bli bra :) Hittills är han mycket nöjd och har lekt med allt lego som han har fått.


Jag är trött, mitt tålamod är i botten och jag blir irriterad på allt just nu. Eller inte riktigt allt, men sådant som jag genom åren har kunnat se lite genom fingrarna med gör mig just nu så hiskeligt irriterad. Känslor är jobbiga och jag hoppar nog helst över dem alla känns det som just nu.
Det bubblar nya känslor i mig hela tiden samtidigt som jag ska orka ta tag i allt. Det blir mycket, men jag har väl klarat av värre saker antar jag. Men det är konstigt, det som låter som en jättejobbig sak för många har jag inte tyckt varit ens i närheten så jobbigt som det här. Att helt plötsligt bli så medveten om vad man känner och sedan göra det bästa för sig själv. Fast då har jag ju alltid tryckt undan alla känslor.


Ibland säger jag på tok för mycket och ibland så vet jag att folk ser att jag tiger ihjäl mig. Undra vilket som är bättre? Men en del saker är jobbigare än andra att säga så enkelt är det. Kanske kommer det också att gå bättre med tiden. Jag hoppas det ska gå bättre. Vore skönt att inte ha allt inom mig hela tiden.

Åh vad jag svamlar iväg mycket idag. Det är så mycket som snurrar runt hos mig. Om det bara kunde sluta snurra en sekund och ge mig lite vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0