12:14



Jag har verkligen inte sovit bra inatt. Kunde inte somna, låg vaken till vid fyratiden och sedan vaknar jag första gången vid fem av att min telefon ringer. Min kusin. Nåja, jag blundar igen och försöker somna om. Det värker i hela min kropp och varje gång jag ska byta liggställning så gör det bara mer ont. Det går en halvtimme, jag hinner nog somna om, min kusin ringer igen. Men herregud! Jag svarar inte denna gång heller. Hör att jag får sms men orkar inte sträcka mig efter telefonen. Varför ska folk envisas med att ringa på fyllan? Jag hatar det, jag hatar det när jag ska sova! GAH!
Somnar om, vaknar vid halv åtta, telefonen ringer. Innan jag ens öppnar ögonen så hinner jag inse att det inte är min natt och tänker, vem fan håller på och ringer till mig?! Joda, min kusin igen. Denna gång svarar jag. Han gråter och mår inte alls vidare bra. Pratar med honom ett bra tag, snudd på en halvtimme, sedan somnar jag om. Vid halv tio ringer det på min dörr. Fuck it att jag stiger upp är det enda jag tänker. Somnar om och sover till halv elva. Jag ger upp.

Har småplockat lite här, har fortfarande en hel del kvar. Men idag vet jag inte hur mycket jag kommer att klara. Jag har ont.
Kommer dessutom att ha svårt att släppa kusinen och samtalet med honom. Kanske provar ringa lite senare, men tvivlar på att han svarar. Nåja, får väl se.

Jag känner mig som en överkörd bäver.


Nu, kaffe!

Save a tree - eat a beaver - eat me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0