07:30



Åh vad det är skönt att sova alltså! Har sovit jättegott inatt också, förutom lite drömma, men de kan jag ta så länge jag får sova i åtminstone 7 timmar.

Igårkväll medans jag väntade på att jag skulle bli riktigt så där sovatrött så fixade jag mina naglar :) Det blev mycket bättre än förra gången och jag ska se om jag kommer ihåg att ta kort på dem den här gången :)
Måste öva lite mer dock innan jag kanske kan börja mig på nå me avancerat, men så länge man lever så lär man.

Idag är mina planer att jag ska träna, sen hem och tvätta.
Det är soligt och fint idag eller i alla fall nu på morgonen, det får gärna fortsätta att vara fint väder så då blir det nog att sitta lite på balkongen och mysa med katterna i eftermiddag!
Sen kan det nog bli att börja ordna här hemma, jag hoppas då verkligen på det i alla fall annars är det slut med att vara trevlig. Det kan ju inte ta hur lång tid som helst.

Nu, frukostdags! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0