23:36




Vädret är underligt. Ena sekunden är det soligt och så skönt att man bara vill sätta sig och insupa solens energi och strålar. Nästa sekund är det övermulet och snöar i vansinne! Nåja, typsikt vårväder. Kanske lite tidigt kan jag dock  tycka. Får väl se hur det kommer att fortskrida.



Lugn afton och kväll. Sonen har sovfrämmande och har lekt med sin vän hela dagen lång. Vi såg melodifestivalen ikväll, eller det var nog jag som såg mest och pojkarna sprang mest emellan. Sonen hittade sin favorit fort och fick ringa och rösta. Han var som eld och lågor :)
Jag vet inte riktigt vad jag tyckte. Men många av bidragen var fina och bra på sina sätt. En del kommer jag säkerligen att lyssna mer på :)



Snart är det dags för mig att sova. Om det nu går. Jag är lite velig om imorgon. Måste ta mig en funderare som säkert kommer att hålla mig vaken under natten. Men det får det vara värt helt enkelt.



En del saker, hur ska man säga och framföra det på bästa sätt? Jag vet inte. Det finns så mycket jag skulle vilja säga. Så många saker som måste tas upp. Samtalet kommer nog inte bli världens roligaste och ja... jag tror att jag kommer att gå ur samtalet och ha förlorat något. . . . får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0