18:18




Jag vet, jag har inte varit den bästa på att uppdatera de senaste dagarna. Skäms på mig, men jag har inte riktigt haft någon motivation.



Har varit borta hela helgen, med mor, syster och son. Vi har spenderat tiden i husvagn och varit ute mycket. Riktigt härligt har det varit. Skönt att komma bort lite. Men, det märks att jag inte är i form. Det blev nog 2 dagar för mycket för mig. Jag har behövt återhämta mig efter det. Varit helt slut och tom i huvudet. Inte riktigt redo för att umgås så intensivt. Men jag är glad att mor min tog initiativet till att bjuda med oss. Det var länge sen sist.





Idag har det varit strålande väder här. Riktigt härligt, jag har varit ute mycket och njutit av solen! Jag hoppas att det får fortsätta vara bra väder. Det höjer upp en lite granna faktiskt.



Såg en dokumentär. Det satte igång lite mer tankteverksamhet. Jag hoppas verkligen att jag aldrig kommer att komma till den punkten som dom gjort. Att jag någonstans kan kontrollera mig själv.



Mycket funderingar om relationer. Vart jag står till en del människor och vad jag egentligen vill ha ut av relationer. Det är mycket knepigt och tar mycket tid just nu. Det är jobbigt med människor.



Ne, nu ska jag mysa lite med mitt hjärta och sen får vi se vad som händer :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0