23:45



Idag har jag bakat bullar, det vill jag lova :)
Barnen fick smaka och dom blev riktigt glada :)

Sen har jag pysslat på lite. Jag har slagit in kartonger som jag kan ha till förvaring, det blev fint. Blir mer sånt imorgon, såg det skulle vara dåligt väder även då.
Passar mig alldeles utmärkt, då får jag mer gjort inomhus och slipper dessutom stressa runt med det. Får se vad jag ska hitta på allt mest imorgon. Kanske börja med att städa färdigt helt och sedan sätta sig med allt det roliga. Har även varit sugen på att dra fram symaskinen och göra något roligt med den :)
Pysseljag. Men, det är ett bra sätt för mig att få ur mig denna uppvarvning som jag just nu har. Jag vill så mycket men försöker begränsa mig och vet inte hur jag ska göra. Och om jag då sätter mig med något, då stressar jag inte runt med allt annat utan kan behålla fokus på det väldigt länge. Ända tills jag är klar. Och det mina vänner är för mig väldigt länge. Har annars mycket svårt för att avsluta det jag har påbörjat.


Det har fallit regn i skurar ikväll från himlen och på räcket blev det så fina vattenpölsbildningar att jag var ju bara tvungen att gå ut och fotografera det lite :)




























Regn är vackert. Natur är vackert. Jag måste ut och ta mer kort känner jag.

Nu, säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0