23:28



Idag har jag verkligen varit ute.
Gick ut och satte mig på förmiddagen och bara njöt. Tog med mig en bok och lyssnade på musik. Tiden bara flög iväg, helt underbart härligt var det. Men, tillslut sa magen ifrån och jag gick in för att äta. Sen ut igen och fortsätta läsa.
Innan middag hade jag läst färdigt boken och det såg även ut som om det skulle bli dåligt väder. Men molnen drog vidare och jag blev rastlös.
Så jag beslutade mig för att gå på en promenad. Packade en väska med lite nödvändigheter och självklart min kamera och begav mig av. Hittade en ny liten stig som jag promenerade in på och gissa om jag naturen tilltalade mig!! Förstår inte varför jag inte beger mig ut så i skog oftare när det ändå känns så otroligt bra, när jag mår så gott av det.
Nåväl, började även skymta lite vatten och såg en plats där jag som ung spenderade massvis med timmar om somrarna så jag bestämde mig för att gå dit och bara njuta.
Helt fantastiskt vad det var skönt! Ligga bredvid vattnet och bara vara med sig själv. Känna hur kvällsolens strålar träffar en och hur vågorna slår mot hällan.


Så underbart vackert ! !









Det ser ut som
om naturen har
skapat en egen
lite koja av
grenarna.




Och på andra sidan såg det ut så här - som ett helt hav av
blommor som doftade fantastiskt !








Platsen som
jag ofta
spenderade
tid på som ung.






Njutning !

























Träd är bara för ståtliga !

Så, det var min afton lite sammanfattat i bilder. Har så många tagna idag men detta får räcka att visa upp här i alla fall.



Nu ska jag strax krypa ner i sängen, det känns att man har varit utomhus hela dagen och jag bara längtar så mycket efter att få dra täcket över kroppen och somna.




Jag längtar, jag längtar så mycket!



Kommentarer
Postat av: p

hej! fina bilder, var är de tagna? Kram

2010-06-12 @ 10:40:16
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: Anders

Gott det ser ut. Själv längtar jag till havet på västkusten. Dit skulle du följa med. Kala klippor och salta bad. Men just nu väntar jag på en ny ECT behandling. får aldrig må bra :(

Det är iallafall en tröst att läsa din blogg varje dag.

Många kramar Anders

2010-06-12 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0