23:03



Ett lite sent inlägg, men det kommer i alla fall ett. Hade tänkt gå och lägga mig men blev plötsligt uppfylld med massa ord och kände att jag måste nog skriva av mig lite en snabbis innan jag bäddade ner mig.

Idag har jag varit på vitbergsbadet med grannen och hennes son. Det var riktigt härligt! Molnigt och lite halvosäkert väder imorse, men klart vi skulle fara iväg ändå :D
Så en hel dag med bad, sol och lite mer bad har det varit. Skönt och jag hade det riktgit trevligt. Tog några fotografier men har inte orkat lägga in dem i datorn. Det kommer senare i så fall :P

Ikväll har jag myst med sonen, han var helt säker på att han ville se titanic och eftersom han tjatat sen igår om det så satte jag på den och trodde att han skulle ledsna ganska fort. Men ack vad jag bedrog mig, hela filmen såg han och pratade om den efteråt också. Så det blev en lite sen kväll och jag förstår inte hur han har orkat hålla sig så vaken. Kanske sover han lite längre imorgon i alla fall.

Min son, jag lider med honom. Han får höra så många knasiga saker. Men jag är glad att han tar upp det med mig och pratar med mig om det. Jag kan bara hoppas på att han tror på det jag säger och lyssnar mer till mina ord. Jag kommer att ta detta lite längre än att bara prata med honom. Vissa saker tål jag bara inte.  Så enkelt är det!

Mitt samvete är i botten, jag vet inte om det borde vara det. Jag vill inte behöva ha dåligt samvete. Jag vill inte sitta här och må skit över detta. Jag kollar ständigt på klockan och hoppas att samvetet ska lägga sig och sova snart. Kanske gör det de om ett visst antal minuter. Annars sätter det igång bara mer. Jag vet inte. Kan bara leva vidare och se vad som händer. Och hoppas.

Jag är tröttare än tröttast och ska bädda ner mig nu. Hoppas på många timmars sömn inatt så jag är i den absolut bästa formen imorgon när det vankas bio :D Så som jag har längtat!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0