22:28



Latheten har varit framme.
Eller, det har nog mer varit skrivartorka skulle jag vilja säga. Lusten har inte funnits och jag har varit helt obeskrivbart trött. Sovit i nästan tre dagar. Inte orkat lyfta ett finger och inte heller har jag haft motivation till att göra något.
På ett sätt är det skönt, att bara kunna ta sig tid och slappa, sova och bara vara. Men på samma gång som det är skönt, så skapar det panik inom mig. Tankar så som "jag borde" , "jag måste" osv...
Men, jag försöker att bara vara, att lyssna på vad min kropp talar om för mig och ta mig tiden för mig själv. Det är inte alltid lätt, det är ofta svårt. Men... så länge man i alla fall försöker så måste det ju vara värt något tycker jag?!



Igår så införskaffade jag mig ett par nya träningskor. Det var mycket välbehövligt. Dom gamla som jag hade, dom var helt utnötta och dom får nu hamna på tippen. Kanske kan dom ge bo åt någon råtta :P
Nåväl, idag for jag upp till staden för att möta syster och träna. Tog det väldigt lugnt och det gick bra. Har haft mycket problem med kroppen, med mina leder. Men, jag hoppas att det ska ge med sig snart. Att denna anti inflammatoriska kur ska ge verkan. Det vore kanon.

Efter träningen for jag för att ha möte med min läkare och psykolog. Sista före sommaren. Det gick bra, som vanligt. Vi diskuterade medicineringen lite och hur vi ska lägga upp det hela till hösten. Det känns bra och jag är glad för att just dessa två är de som hjälper mig på vägen. Dom lyssnar bra och förstår mig bra. Vi har ett bra sammarbete.

När jag sedan kom hem så tvättade jag lite och så har jag även städat upp hela lägenheten. Var inte så mycket som behövde göras, har tagit det lite pö om pö. Men nu är det i alla fall rent och fint här hemma. Det känns bra!

Nu ska jag unna mig en bra film och måla mina naglar. Det tycker jag att jag förtjänar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0