22:08




Har kommit hem för en stund sedan efter en mycket trevlig kväll med grannarna!! Solen har lyst på oss och vi har pratat om allt möjligt och mest bara mått väl!

Var så trött imorse och allt kändes inte så där jättetrevligt, men, det finns kontakter i mitt liv som jag är glad åt att jag har nu och människor som förgyller min vardag. Jag är glad, jag har fått saker gjorda och fått många snälla ord idag. Sådant där som lyfter min dag, sånt som gör mig lite extra glad.


Nu ska jag strax bädda ner mig i sängen och hoppas på att vädret blir minst lika bra imorgon som det var ikväll. Drömma om sommaren ska jag också. Hålla mina tummar och vem vet, det kanske blir den bästa på många år.


Fridens!







Kommentarer
Postat av: nadja

sv: Ja visst är den fin!!



Och jag håller med dig om vädret, hoppas det blir lika fint imorgon med... tycker verkligen att det är dags för den riktiga sommaren att visa sig.

2010-06-15 @ 22:21:57
URL: http://nadjafeili.blogg.se/
Postat av: Patrik

vad härligt det låter med sol och allting! :D



sv; har dissat stenhårt nu ;)

2010-06-15 @ 22:24:49
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0