21:31



Idag var det ganska härligt ute. Fram till eftermiddagen i alla fall. Sen blev det kallt, eller kyligt är nog mer rätt. Jag satt ute ett tag och fixade med lite och har fortfarande inte fått upp värmen i kroppen. Var som om den sökte sig in i kroppen. Men, det torde ha gett med sig till morgondagen i alla fall :)

Hur som helst, efter lunch så for jag och sonen iväg för att han skulle få fiska lite och vara lite bredvid vattnet. Han var riktigt duktig och jag trodde att jag skulle få hjälpa honom mer men han klarade sig alldeles utmärkt själv :) Ingen fisk blev det och efter han stått och kämpat på ett bra tag så ville han mer gå runt lite i vattnet och se om han hittade något roligt.
En mysig stund blev det :) Så skönt att ha honom hemma igen!!





















Ikväll blir det inte mycket gjort. Jag känner mig ganska trött och vill mest bara sova. Men inte riktigt än, blir att sitta uppe en liten stund till innan det är dags för att kramas med kudden. Funderar på att fortsätta och skriva på det som jag påbörjade igår. Kan nog klämma fram några ord i alla fall :)


17!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå måste hänga me å fiska nån gång. Är så sugen.

2010-06-13 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0