19:16



Solen försvann ju där vid lunch så det blev inte så lång tid ute och njuta.
Istället så valde jag att tvätta och började läsa en bok. Skönt att få bort lite tvätt, även om jag inte hade så mycket att tvätta. Men då blir det mindre nästa gång i alla fall :P

Har precis klippt sonen nu så han har sommarfrisyr och ska väl mysa lite med honom en stund innan det är dags för han att krypa ner i sängen.
Sen blir det att läsa lite och sedan sova. Jag känner mig jättetrött och hade verkligen tänkt orka att träna imorgon. Får se vad energin säger. Men jag känner mig väldigt sugen på det hela.


Inte så mycket att skriva om ikväll känner jag. Är nog lite för trött.


Nu, mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0