17:43



Händelserik dag kan man säga.
Har precis kommit hem efter en ordentlig storhandling. Så skönt att få fylla upp här hemma med mat och nödvändigheter. Då slipper jag ångest över det i alla fall och kan nu koncentrera mig på att bara njuta i några dagar. Så härligt!!

Ska ta och fixa mig lite middag nu och sedan blir det filmen jag lånade mig på biblioteket. Hoppas den är bra och att jag ska få sova inatt.

Kanske hinner skriva ett brev också, vill skicka iväg fort så jag får svar fort :D
Skulle kanske ha skaffat mig fler brev vänner, så otroligt kul istället för att bara få räkningar och annat bajs.

Nåja, mat. Nu!


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Madicken

Just nu fixar jag håret, du då = ;D

2010-06-23 @ 18:36:56
URL: http://conler.se
Postat av: Anonym

Åh kul att du vill vara med och tävla om länken på min blogg ;D Kom ihåg att alla har lika stor chans att vinna vännen!

Hoppas din dag har vart bra? :)

2010-06-23 @ 22:39:09
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0