17:17



Idag har det verkligen varit full rulle!! :D

Upp tidigt och sedan begav sig sonen och jag med full packning upp till staden. Först så var det träning på schemat och sonen fick se film och spela lite under tiden. Han skötte sig fint, men jag förstår att det lockar för honom att också vara med. Han vill ju så gärna träna lite. Men inte riktigt än . . .
Sedan gick vi iväg och köpte lunch och satte oss vid älven och åt. Mycket mysigt och fridfullt. Vi satt där en lång stund och bara kikade och pratade. Efter det traskade vi oss iväg till nordanå, där matade vi ankorna, eller fiskmåsarna kanske stämmer bättre och sedan lekte han i lekparken där en lång stund. Mycket trevligt. Trodde han skulle bli less fort eftersom han inte hade med sig någon kompis, men han lekte på riktigt bra och njöt. Var nog jag som var med rastlös.
När vi var klar där så gick vi till stadsbiblioteket. Jag skulle lämna igen en film och han lånade sig en :) Så ikväll ska han se den.
Vi bussade oss hem sen och har varit här ute på gården ett tag. Lugnt och skönt.
Jag är helt imponerad. Vi har gått hur mycket som helst idag, han har inte klagat det minsta utan mer sett ut som om han har tyckt om det. Dessutom har han släpat på sin egen väska. Märks verkligen hur stor han har blivit :)

Nu har vi ätit middag, jag känner mig lite trött och hoppas på att jag får sova inatt i alla fall. Det skulle vara så härligt!

Ska sätta mig och läsa lite innan jag tar itu med oredan inomhus :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0