15:49



Tar mig en liten paus i städandet och gör lite middag. Jag känner att kroppen börjar behöva det :)
Börjar vara klar. Bara lite stök kvar här i köket och sedan skura golven. Då har jag bara tvättningen kvar ikväll och det känns inte som någon större ansträngning :)
Känns så skönt att ha gjort det här idag. Det var verkligen behövligt. Länge sedan jag gjorde en ordentlig städning. Sen är det så mycket in och ut spring om sommaren och då blir det extra skitigt.


Sonen städade färdigt sitt rum väldigt fort och sen dess har han varit borta hos en kompis och lekt. Så det gav mig utrymme till att höjja volymen på musiken och städa till det :)


Tror min rygg kommer att klaga ikväll, det känns som det redan. Det skulle dock inte vara helt fel att ha någon som vill ge mig en lång ryggmassage! Då skulle jag bli superglad!

Jag känner i kroppen att jag höjde medicinen igår. Magen är stökig på mig och huvudvärken vägrar ge med sig. Precis de biverkningar som jag har fått alla de andra gånger som jag ökat på. Hoppas det går över fortare denna gång bara.

Började skriva en novell igår. Eller inatt stämmer nog bättre. Orden bara flödade ur mig och jag får se om jag får upp något il till att fortsätta den ikväll. Den känns viktig att skriva för mig.

Nåja, ska återgå till min matlagning nu :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är med ;D

Har du några planer för fredagen?

2010-07-01 @ 22:48:18
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0