22:50




Hur mycket ska man offra här i livet egentligen? Hur mycket ska man ge upp?
Just nu känns det som om jag inte gör annat. Är det inte det ena så är de det andra.
Hur många saker orkar jag med?
Allt jag vill är ju att må bra. Panik.


Det stormar . . . Fast det är ingen nyhet, det gör det i hela Sverige.
Men det stormar lika mycket inom mig. Jag blir piskad inombords.
Tänk dig att du ställer dig ute på en åker, utan något som helst vindskydd.
Föreställ dig hur vinden och snön slår mot dig med full kraft från olika håll.
Så känns det inom mig just nu. Det var den bästa jämnförelsen jag kunde
komma på.



Försöker komma på något att skriva. Det går inte bra.
Det känns som om jag har tusen ord inom mig som vill ut,
men i vilken ordning och vad kan jag inte riktigt komma fram till.
Skit på livet ! ! !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0