00:54






Egentligen borde jag veta bättre än att sätta mig och se en väldigt känslosam film på kvällstid i ensamhet. Men, jag kunde inte låta bli. Så fin, så vacker.
Men det hela leder till att jag virvlar runt i mig själv av saknad, av längtan, av sorg, av glädje. Jag vet inte riktigt hur jag ska takla allt som far omkring. Det är så svårt med känslor. Helst vill jag bara stänga av. Men nej, jag ska inte !



Kollade igenom lite kort, från året som har passerat nyss. Det är mycket minnen med dem. Mycket som känns. Jag saknar så mycket!
Det blir ingen sammanfattning från -09. Jag började på det, men nej. Det blev inget vettigt så jag låter helt enkelt bli.




Övrigt . . . jag vet inte riktigt vad som händer med mig. Min kropp verkar vara i uppror. Jag känner inte igen mig själv och jag tycker inte om det. Förstår inte vad som händer. Hoppas på att det ska gå över snart. Helst igår. Jag behöver mycket tid själv just nu. Orkar inte med så mycket. Vet inte om det hör ihop med kroppens uppror. Men min energi och ork tar slut så fort.

Jag vill. Jag vill så mycket. Men jag ska inte. Nej!  
När ska det gå lättare?!



jag vill hitta ut . . .


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen!

Hur går det med medicinerna? Har du hittat rätt dos?

Hänger känslorna ihop med det tror du? Jag minns att jag var ett enda kaos av undantryckta känslor som bara vällde fram efter ett tag med Lithionit...

Tänker på dig!



Många kramar Jenny

2010-01-13 @ 19:55:57
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0